bugün wiki təsadüfi son
sözaltı sözlük
məsləhət postlar mesaj Profil

S Ö Z A L T I

javascript | zəka | 28 may 1997 b.dortmund - yuventus matçı | tanah | tissot prx

son wikilənənlər:

+3324

JavaScriptə aid "Telegram"da paylaşdığım kitabları sizə də lazım ola bilər deyə burada da paylaşıram.

Aşağıda kitabların PDF-lərinin linklərini bölüşmüşəm, birbaşa yükləyib istifadə edə bilərsiniz.

• "JavaScriptlə proqramlaşdırma dünyasına giriş" kitabı:
https://lnkd.in/eePBfFkC (azərbaycancadır)

• "JavaScript Data Structures and Algorithms" kitabı:
https://lnkd.in/ePWeMptx

• "Eloquent JavaScript" kitabı:
https://lnkd.in/ebSiNafH

• "JavaScript Notes for Professionals" kitabı:
https://lnkd.in/eTN5WqhY

• "Speaking JavaScript" kitabı:
https://lnkd.in/e_TabAM7

• "JavaScript Everywhere" kitabı:
https://lnkd.in/ejUbYkAE

• "JavaScript for impatient programmers" kitabı:
https://lnkd.in/evuew4MM

• "JavaScript for beginners" kitabı:
https://lnkd.in/egaTTGjV

• "Hands-on JavaScript for Python Developers" kitabı:
https://lnkd.in/edqbyVQf

• "JavaScript from Beginner to Professional " kitabı:
https://lnkd.in/eed4qg-g

• "Simple JavaScript" kitabı:
https://lnkd.in/eeBBxVwP

• "JavaScript" adlı kitab:
https://lnkd.in/ejwMeDBp

+ 24 əjdaha! maraqlı 24.06.2023-21:53, nəzi

+3324 oxunma #374281 facebook twitter

+30269

1996-97 Uefa çempionlar liqasının finalı. Hazır dortmund da finala çıxmışkən yad ediləsi oyunlardan biridi. Bura qədər 1995 və 1996 bundesliqa çempionu olan Dortmund o sezon b qrupunda 6 oyuna 4 qələbə, Polşanın widzew lodz klubu ilə 2-2 heç-heçə və evdə atleticoya 1-2 hesabla məğlub olaraq 13 xal və averajla Atletico Madridin gerisində 2-ci olmuşdu. Juventus isə c qrupunda 5 qələbə və səfərdə Rapid wienlə 1-1 qalaraq 1-ci olmuşdu. Yeri gəlmişkən, fənərbağçanın Manchester unitedi elvir boliçin qoluyla 1-0 məğlub etdiyi həmin o məşhur oyun da bu qrupda baş vermişdi. Bununla da Unitedin Avrokubok oyunlarında Old Trafforddakı 40 illik məğlubiyyətsizlik seriyası başa çatmışdı.
4/1-də dortmund 1996-cı ilin Fransa çempionu və öz qrupunu 1-ci bitirən Auxerre-i rahatlıqla 3-1 və 0-1 hesabı ilə keçir. Yuventus da nisbətən rahat rəqib olan norveçin rosenborg klubunu 1-1 və 2-0 la keçir. ( deyirəm dönəmin çempionatlarına baxe. İndi nəinki Rosenborgu və Auxerre-i hətta o dövrün güclü Hollandiya klublarını da 8/1-də görmək çətin məsələdi. Türklər demiş makas çox açılıb.) yarımfinalda borussiya Manchester unitedi hər iki oyunda da 1-0 məğlub edir. Maraqlıdı ki, bu matçlar 2024 sezonunun psg ilə olan oyunlarının kopyasıdı. Juventus 1996-cı ilin finalında qalib gəldiyi Ajaxı 1-2 və 4-1 hesabı ilə darmadağın edir. Bu arada Ajax da 1994-95 çempionlar liqası çempionu idi. İzlədiyim ən yaxşı Ajax komandalarından biri idi. Milanı həm öz qruplarında 2 dəfə, həm də finalda keçmişdilər. Z kuşağı nə var bunda? Milan onsuzda zəifdi desə də, söhbət əfsanə milandan gedir.
Və 28 may 1997. Bavariyanın keçmiş evi Münhen olimpiya stadionu. Möllerin, kohlerin, riedlenin, chapuisatın və baş məşqçi ottmar hitzfeldin dortmundu deşamın, zidanın, vierinin, Del pieronun və əfsanəvi baş məşqçi, bundan 9 il sonra İtaliya milli komandasına dünya çempionluğu qazandıran marçello lippinin yuventusuna qarşı. Əlbəttə ki, keçən ilin çempionu Yuventus favorit idi. Amma 29-cu və 34-cü dəqiqədə euro 1996-da ingiltərənin xəyallarını puç edən Karl heinz riedle səhnəyə çıxdı. Yuventus şok olmuşdu. 1-ci dövrə belə bitdi. 2-ci dövrədə isə nələr oldu nələr. Zidanın dirəkdən dönən topu, vierinin əl ucbatından sayılmayan qolu və del pieronun əla daban qolu. Hesab 2-1 olmuşdu. Amma 70-ci dəqiqədə Chapuisatın əvəzinə meydana daxil olan və bütün karyerasını yalnız Borussiya dortmunda fəda edən Lars Ricken abimiz oyuna girdi. Və girəndən 16 saniyə sonra çempionlar liqası finallarının bəlkə də ən yaxşı qolunu vurdu. Yuventusun qapıçısı peruzzi çox öndə dayanırdı oyunlarda. Bunu görən möller pası Rickenə verir və Ricken xarüqə yaradır. 20 dəqiqə sonra isə oyun bitir. Və dortmund tarixinin ilk çl finalında qalib olur. Haşiyəyə çıxım: 2013-də bavariyaya uduzan dortmund da pis komanda deyildi. Sadəcə bəxtləri gətirmədi. Bu il isə Real madridlə işləri çox çətin olacaq. Çempionluq xəyaldır. 27 il öncə də xəyal idi amma bacardılar. Görək bu il necə olacaq.

Əfsanəvi fosforlu sarı forması ilə Dortmund komandası


Həmin o məşhur vuruş



Seremoniya





Bu da türkçə icmal

https://www.dailymotion.com/video/x60fuiv

+ 10 əjdaha! maraqlı 09.05.2024-15:16, 4cü böyük

+30269 oxunma #384418 facebook twitter

+40645

Son illərin ən "xod" gedən qol saatı. Ölkəmiz standartları üçün baha olsa da 1000 dollardan ucuz olduğu üçün birinci dünya ölkələrində "affordable" seqmentinə daxil olur.


Tissot, saatın dizaynının 70-ci illərdə satdığı tissot seastar modelindən götürüldüyünü deyir.

Amma həmin seastar modelinin dizaynının da Audemars Piguet royal oak-dan ilhamlandığını hər kəs yaxşı bilir.

Saatın bilərziyi royal oak-da olduğu kimi inteqrasiya olunmuş bilərzikdi. Yəni bilərziyin saatın gövdəsinə birləşən birinci parçası gövdəyə inteqrasiya olununub və tam qatlanmır.

Elə bu səbəbdən də saatın ayaqdan-ayağa (lug to lug) uzunluğu xeyli böyükdü. Belə olan halda qol ölçünüz incədisə saatın bilərziyi qolunuzdan kənara "daşır".

Normalda 42-43 mmlik saatları rahatlıqla taxan mənim belə biləyimdə 40 mmlik versiyası böyük görünürdü. Ona görə alarkən taxıb yoxlamaq lazımdı.
Kvars versiyada sferblat sadə dizayndadı. Xəfif sunburst effekti var.

Mexaniki versiyada isə vafli dizaynına sahibdi

Saatla bağlı ən böyük müzakirə mövsuzu içindəki mexanizmdir. Powermatic 80 mexanizmi 80 saat enerji rezervi versə də mexanizmin bəzi detallarının plastik olması fikir ayrılığına səbəb olub. Bəziləri plastik detalların metal detallar kimi bir-birinə sürtünərkən yeyilmədiyini və buna görə uzunömürlü olduğunu deyir. Bəziləri də plastik detalların aztapılan olduğu üçün saatın təmirinin çox çətin olduğunu deyir.
Saatın populyar olmasına görə tonla fərqli rəngi və versiyası mövcuddu.
35 və 40 mm-lik kvars versiya

35 və 40 mm-lik mexaniki versiya

42 mm-lik mexaniki xronoqraf versiya


Və ən bərbad versiya olan digital versiya


Alternativi üçün (baxma: citizen tsuyosa)

+ 17 əjdaha! maraqlı 06.05.2024-21:46, momoko

+40645 oxunma #384381 facebook twitter

bugün bəyənilənlər:

+3324

avatar JavaScriptə aid "Telegram"da paylaşdığım kitabları sizə də lazım ola bilər deyə burada da paylaşıram.

Aşağıda kitabların PDF-lərinin linklərini bölüşmüşəm, birbaşa yükləyib istifadə edə bilərsiniz.

• "JavaScriptlə proqramlaşdırma dünyasına giriş" kitabı:
https://lnkd.in/eePBfFkC (azərbaycancadır)

• "JavaScript Data Structures and Algorithms" kitabı:
https://lnkd.in/ePWeMptx

• "Eloquent JavaScript" kitabı:
https://lnkd.in/ebSiNafH

• "JavaScript Notes for Professionals" kitabı:
https://lnkd.in/eTN5WqhY

• "Speaking JavaScript" kitabı:
https://lnkd.in/e_TabAM7

• "JavaScript Everywhere" kitabı:
https://lnkd.in/ejUbYkAE

• "JavaScript for impatient programmers" kitabı:
https://lnkd.in/evuew4MM

• "JavaScript for beginners" kitabı:
https://lnkd.in/egaTTGjV

• "Hands-on JavaScript for Python Developers" kitabı:
https://lnkd.in/edqbyVQf

• "JavaScript from Beginner to Professional " kitabı:
https://lnkd.in/eed4qg-g

• "Simple JavaScript" kitabı:
https://lnkd.in/eeBBxVwP

• "JavaScript" adlı kitab:
https://lnkd.in/ejwMeDBp

+3574

Bilinənin və ilk entridə yazılanın əksinə, 1849-da yox, başlıqda görünən məlum brend adı ilə 1986-da təsis edilən şirkət. 1849-cu ildə qurulan, "optik instut* instut deyəndə, bildiyimiz təhsil yeri deyildi. adamlar biznes ilə məşğul idilər. Əllərində o dövrün mikroskoplarındakı problemləri aradan qaldıran bir optik formula var idi. "un özü idi. hansı ki, Carl Kellner adında mexanik və "self-studied" riyaziyyatçı tərəfindən qurulmuşdu. kelnerin 1855-dəki ölümündən sonra həmin bu optik instutun əsas səhmdarı olan Ernst Leitz 1869-da başa keçib adı dəyişərək öz adına uyğun leitz şirkətini* Ernst Leitz works idi. Sonradan adı Ernst Leitz GmbH, yəni Ernst Leitz mmc-ə çevrildi yaratmışdı.
Ernst leitz

Bu şirkət mikroskop istehsalı ad-san qazanmışdı. ardınca da, 1914-də ilk leica fotoaparatı yarandı. Leica adı da leitz camera sözlərinim qısaltmasından gəlir və hazırda keçmiş korporasiya leica kamera, leica geosistem, leica microsistem, leica biosistem olaraq 4 ayrı şirkətə bölünüb. Niyə hamısının qabağında "leica" olması leitz-in ən məşhur məhsulu olan fotoaparat ilə bağlıdır. 1986-cı ildə də şirkətin adı dəyişdirilərək leica qoyulub.
Şəkil: leica m10-r. "R" hərfi "resolution" anlamına gəlir. Çünki m10 modelində olan 24mp bu modeldə 40mp-ə yüksəldildi.

Keçək leica-nın özünə. Yuxarıdakı entridə yazılan o iphone bənzətməsində böyük haqlılıq payı var. Çünki necə ki, iPhone bir vaxtlar böyük innovativ yenilik kimi bazara bütünlüklə ekrandan ibarət sensorlu telefonları çıxarıb bu işin əsasını qoydu, eynisini də bu adamlar leica ilə ediblər. 1914-də çıxan ur-leica adındakı fotoaparat 36x24mm film lenti ilə işləyən ilk fotoaparatdır.

Ur-leica 42mm f/4,5 dəyərindəki* "f" dəyərinin nə olduğunu entrinin sonunda qeyd etdiyim "apertur və diafraqma" başlığından oxuya bilərsiniz sabit bir lensə sahib idi. Mühəndis özü üçün istehsal etmişdi bunu və 35mm dediyimiz "plyonka"nı da o vaxtılar "cine film" olaraq işlədilən 18x24mm-lik lenti 2 dəfə enləndirərək hazırlamışdı. 1924-cü ildə dəyişdirilə bilən lensə sahib, "m mount" leica 1 yarandı və şirkət kütləvi istehsala başlandı. Beləliklə, fotoqrafiya kökündən dəyişdi.
Leica 1

Fotoqrafiya kökündən dəyişdi dedik. Çünki leica i(1)-ə qədər fotoaparatlar bu

və ya bunun kimi

"medium" və "large" formatda çəkiliş edən, yekə, daşınması zülüm, ağır olan, daima tripod tələb edən cihazlar idilər. Bu aparatlar da hər nə qədər böyük ölçülərdə keyfiyyətli print imkanı yaratsalar da, heç, türklər demiş, "pratik" deyildilər. Halbuki leica o dövr üçün* elə indiki dslr-lara baxanda indiki dövr üçün də kompaktdır. sensasiya sayılacaq dərəcədə kiçik, kompakt, "pocket size" idi. Buna qarşılıq olaraq bir çox fotoqraflar 35mm-lik filmin çox kiçik olduğunu və heç də yaxşı keyfiyyətdə olmayacağını düşünürdülər. Ancaq 35mm-lik film qəzetlərə vurulacaq, heç də pis olmayan ölçülərdə çap ediləcək qədər qənaətbəxş oldu. Leica-nın da ulduzu parladı.
Şəkil: leica q2 monochrome. Full frame 47mp dəyərindəki bu kompakt kamera yalnızca ağ-qara şəkillər çəkir.

Artıq leica, başda müharibə fotoqrafları olmaqla, fotojurnalistlərin, sənədli fotoqrafların, reportyorların və ən əsası isə, küçə fotoqraflarının ən sevimlisi idi. Elə küçə fotoqrafiyasının bu qədər populyarlaşmasının səbəbkarı da məlum səbəblərə görə leica olub. Çünki leica balaca idi, çəkiliş üçün əziyyət tələb etmirdi, xəlvəti şəkildə hər yerə keçirilə bilirdi və hər şeyi mexaniki idi. lev Trotskinin Kopenhagendə çəkilmiş məşhur fotosundan(ki o zamanlar üçün böyük səs gətirmişdi bu şəkil) tutmuş

ernesto che guevaraya

ssri-nin berlinə bayraq sancması kadrından tutmuş

müharibədən sonra Nyu-Yorkda, times square-dəki öpüşə

vyetnam müharibəsində çəkilmiş, bütün dünyanı sarsan və insanı ürpərdən həmin bu fotoya

qədər saysız-hesabsız, dünyaca məşhur, sənətdə ikonikləşmiş, təsirli anları məhz bu kameralarla çəkiblər. Nəticə olaraq Bütün bunlar da leica-ya bu günkü şöhrətini gətirib.
Şəkil: fotoqrafiyanın "ata"larından sayılan henri cartier-bresson öz leica-sı ilə. 1957

Müsbət və mənfilərinə gələsi olsaq.
Müsbət və ya yaxşı tərəfləri:
Başa düşüləndir ki, bu gün leica istəyənlərin böyük qismi onu sırf şöhrəti naminə arzulayır* bax: iphone işlətməyi "ayrıcalık" saymaq , amma bunu da anlamaq lazımdır ki, adamlar elədiklərini haqqını verərək edirlər.
1) hər şeydən öncə, bu işə yeni standart gətiriblər. Yəni bu 35mm film dediyimiz, sonradan digital dünyada da "full frame" adlanaraq standart sayılacaq ölçünü leica yaradıb. Küçə fotoqrafiyasının inkişafının da ən əsas səbəbkarı leica olub.
2) Bundan əlavə, leica lensləri ən yaxşı optikaya sahib lenslər sayılır. Yüksək(high) Micro contrast

və fotolarda yaratdığı "3d pop" leica-da ən pik həddədir* təkcə zeiss lensləri bu işdə leica-ya tam rəqib ola bilir. . normalda şəkillər 2d olur, amma leica lenslər fotoya 3d effekti qatır ki, Bu da "3d pop" adlanır. Aşağıdakı adama diqqət edin, özünüz görəcəksiniz. Şəkildə həddən artıq çox yüksək bir dərinlik, 3d-lik var. Hansı ki, bunu digər heç bir markadan əldə etmək mümkün deyil.

3) 2, hətta 3-cü əl satsanız da, qiyməti çox düşmür. Rahatlıqla, çox pul itirmədən, baha qiymətə satmaq olur.
4) bütün leica kameralar almaniyada tam olaraq əl əməyi ilə hazırlanır, yığılır və nömrələnir.

5) ta ilk çıxdığı dönəmlərdən günü bu günə qədər eyni "mount" sistemindədirlər. Mount-un önəmi böyükdür. Çünki, misal üçün, istənilən canon lensini hər canon aparatda işlətmək olmur, çünki apsc, ff, dslr, güzgüsüz və s. hər tipə aid ayrıca Mount var və bir-birlərinə uyğunsuzdurlar. Gərək adapter işlədəsən, bu isə lensin performansını aşağı salır. Ancaq bütün leica lensləri eyni Mount olduğundan 80 il əvvəlki retro lensi belə, keçən il çıxan kameraya birbaşa taxıb işlətmək mümkündür.

6) premiumluq. Lensləri maksimal keyfiyyətdə etməyə çalışdıqları, əl əməyi işlətdikləri kimi, kameralarda da ən yaxşı materiallardan istifadə olunur və əldə tutuşu zamanı premium hissi verir.
Şəkil: leica r8. Hər zaman görünüşü tənqid olunsa da, şirkətin ən inkişaf etmiş lentli kamerası idi.

7) kamera ömrü. üst seqment dslr və ya mirrorless(güzgüsüz) kameraların foto çəkmə ömrü ən yaxşı halda 500min olur. Çox vaxt isə 200-300min arası dəyişir bu rəqəm, ki burada ən yaxşılarından danışırıq. Leicada isə bu, 1 milyondur. Yəni zavod kameranın normal şəraitdə heç bir problem olmadan 1 milyon foto çəkəcəyini deyir. 1 milyon sizə elə-belə, adi gəlməsin. Bu özü elə ömürlük deməkdir. Bu gün bir leica alıb hər gün 100 şəkil çəksəniz, kameranın zavod standartı olan sayı tamamlamaq üçün 27 ildən çox bir zaman lazımdır. Misalçün, mən özüm fotoaparatımı yanımda hər yerə apara-apara 3 ildə cəmi 15min şəkil çəkə bilmişdim. Həmçinin Zavod rəqəmləri ortalamanı göstərir, halbuki diqqətli istifadə olunan bütün kameralar qat-qat daha çox uzunömürlü olur.
Şəkil: 47mp leica sl2 reporter edition. Təbiət, fashion və studio fotoqraflara xitab edir.

8) Eyni zamanda, əksər filmli leica kameralar tam mexanikidir. Bu isə batareya problemini aradan qaldırır və nəticədə, fotoqrafın "film roll"-u dəyişməkdən başqa heç bir dərdi olmur, heç vaxt da yarı yolda qalmır.

Gələk mənfilərinə:
1) bahalılıq. Türklər demiş, öyle-böyle değil, əməlli bahadır. Söhbət lens olmadan, təkcə kameranın özünün ən azı 5.000$-dan başlamasından gedir. Nəzərə alaq ki, 20-30 illik lenslərin də 3-5-ci əl qiyməti azı 2-3min dollardan başlayır. Göründüyü kimi, hətta ikinci əl belə hədsiz bahadır. Uzun sözün qısası, "kameranın bəkarətini mən pozacam" beynində olub təzə cihaz almaq istəyən biri aşağısı 10.000$ dolları qırağa atmalıdır. Hətta "special edition"-lar isə ümumiyyətlə, 12-20min dollar arasında satılır. Ki, bu da eyni performansı verən, amma fərqli "vid-fason"da olan kameraya o pulu verməyin hansı məntiqə sığdığını sorğuladır adama. Fun fact: kreditə iphone almaq məsələsi leica söhbətində də doludur.
Şəkil: leica m9-p hermes edition. Qiymət: 50.000 dollar

2) lenslərində "third party" lenslər ilə qiymətə dəyəcək fərq olmaması. Misal üçün 13.000$-a satılan 50mm f/0.95 leica noctilux lensinin performansı pik olsa da, 600$-lıq alternativi olan ttartisans 50mm f/0.95 lens ilə 12,000 dollara dəyəcək fərqi göstərmir. Hətta aparılan "blind test"-lərdə noctilux-un keyfiyyətinin gözəçarpan olmadığı görünür. Eyni zamanda, daha aşağı qiymətdə olan nikon-un 50mm f/0.95 lensi daha yaxşı performans sərgiləyir. Uzun sözün qısası, leica çox keyfiyyətli məhsul istehsal eləsə də həmin məhsulun həqiqi dəyərindən (təbii ki, brend, məşhurluq da burada önəmli faktordur) qat-qat yuxarı qiymətə satır.
Real nümunə: 12.000 dollara dəyəcək heç bir fərq gözə çarpmır.

3) avtofuksun olmaması. Bu, əslində, Leica-nın prinsipidir. Yəni adamlar bildirir ki, əldə tutulan kamera bir vasitə kimi görülsün, hər işi özü görən ağıllı "gadget" kimi yox. Yəni əsas iş fotoqrafın boynuna düşməlidir, hər şeyi hesaba qatmalıdır. Manual fokus isə heç də həvəskar, qeyri-peşəkar, lap elə hər peşəkarın edəcəyi qədər asan iş deyil, xüsusilə də "rangefinder" tipli kamerada. Yəni bu kameraları alacaq qədər pullu olmaqdan əlavə, işlədəcək qədər peşəkar olmaq lazımdır.
Şəkil: bu gün analoq fotoqrafların "dream camera"-sı, dünyanın ən ikonik, ən məşhur, ən yaxşı filmli kameralarından biri - leica m6

4) lenslərə aid olan şey kamera gövdələrinə də aiddir. Həddən artıq bahalı olmasından əlavə, ondan qat-qat ucuz olan digər markalar kameralar arasında leica modellərindən çox daha üstün performans sərgiləyənlər var. Demək olar bütün sahələrdə: istər erqonomiklik, istər sürət, istər görüntü keyfiyyəti, istər dinamik aralıq. Rənglər də zövq məsələsinə girəndə iş tamam qarışır. Hətta və hətta d-lux seriyası Panasonic alternativləri ilə müqayisə ediləndə "nədi-nədi orda qırmızı bir logo var" deyərək yersiz bahalığı ciddi tənqid olunur. Aşağıdakı kameralar dizayn və özəlliklər baxımdan 1:1 tamamilə eynidir. hətta panasonic-də 5 əlavə funksiya və öndə tutuşu asandıracaq "grip" var. Amma leica 1500 dollar, Panasonic 800 dollara satır.


Son olaraq, mən bu fikirdəyəm ki, leica " m10 monochrome" kimi sadəcə ağ-qara şəkil çəkən kameradan tutmuş " m10-d" kimi digital olsa da, arxada ekranı olmayan və müasir dünyada sanki keçmişdəki kimi lentli aparatla çəkmək təsiri bağışlayan kameraya qədər çox niş* ing: niche cihazlar istehsal edir, xüsusilə də, digitalda. Hansılar ki, bunları bəyənməmək, arzulamamaq əldə deyil. Amma bu kameralar da, öz növbəsində, heç də professional işlədiləcək, yəni "workhorse" deyiləcək kameralar deyil. Dolayısilə, leica alan biri ya gərək bu peşənin bütünlüklə -bura o kameranı peşəkar iş üçün işlətmək də daxildir. Misal üçün, Magnum fotoqraflar- içində olsun, ya da pulu xərcləməyə yer tapmayan biri olsun ki, özünə təzə "oyuncaq" alıb baş qatsın. Yoxsa o kreditə iphone almaq dəstiri, leica alınması (ki, forumlardan da göründüyü kimi, doludur belələri), xüsusilə də, gəliri az və ya orta səviyyə olan birinin leica arzusu ilə yanıb tutuşub, pul yığıb alması o qədər də məntiqli deyil.

Həmçinin Fotoqrafiya ilə bağlı olan digər entrilər üçün
(baxma: canon vs nikon/-322897)
(baxma: noise/-322896)
(baxma: shutter speed/-322900)
(baxma: diafraqma və apertur/-323382)
(baxma: bokeh/-327822)
​(baxma: piksel/-325863)
(baxma: megapixel/-328350)

+30269

avatar 1996-97 Uefa çempionlar liqasının finalı. Hazır dortmund da finala çıxmışkən yad ediləsi oyunlardan biridi. Bura qədər 1995 və 1996 bundesliqa çempionu olan Dortmund o sezon b qrupunda 6 oyuna 4 qələbə, Polşanın widzew lodz klubu ilə 2-2 heç-heçə və evdə atleticoya 1-2 hesabla məğlub olaraq 13 xal və averajla Atletico Madridin gerisində 2-ci olmuşdu. Juventus isə c qrupunda 5 qələbə və səfərdə Rapid wienlə 1-1 qalaraq 1-ci olmuşdu. Yeri gəlmişkən, fənərbağçanın Manchester unitedi elvir boliçin qoluyla 1-0 məğlub etdiyi həmin o məşhur oyun da bu qrupda baş vermişdi. Bununla da Unitedin Avrokubok oyunlarında Old Trafforddakı 40 illik məğlubiyyətsizlik seriyası başa çatmışdı.
4/1-də dortmund 1996-cı ilin Fransa çempionu və öz qrupunu 1-ci bitirən Auxerre-i rahatlıqla 3-1 və 0-1 hesabı ilə keçir. Yuventus da nisbətən rahat rəqib olan norveçin rosenborg klubunu 1-1 və 2-0 la keçir. ( deyirəm dönəmin çempionatlarına baxe. İndi nəinki Rosenborgu və Auxerre-i hətta o dövrün güclü Hollandiya klublarını da 8/1-də görmək çətin məsələdi. Türklər demiş makas çox açılıb.) yarımfinalda borussiya Manchester unitedi hər iki oyunda da 1-0 məğlub edir. Maraqlıdı ki, bu matçlar 2024 sezonunun psg ilə olan oyunlarının kopyasıdı. Juventus 1996-cı ilin finalında qalib gəldiyi Ajaxı 1-2 və 4-1 hesabı ilə darmadağın edir. Bu arada Ajax da 1994-95 çempionlar liqası çempionu idi. İzlədiyim ən yaxşı Ajax komandalarından biri idi. Milanı həm öz qruplarında 2 dəfə, həm də finalda keçmişdilər. Z kuşağı nə var bunda? Milan onsuzda zəifdi desə də, söhbət əfsanə milandan gedir.
Və 28 may 1997. Bavariyanın keçmiş evi Münhen olimpiya stadionu. Möllerin, kohlerin, riedlenin, chapuisatın və baş məşqçi ottmar hitzfeldin dortmundu deşamın, zidanın, vierinin, Del pieronun və əfsanəvi baş məşqçi, bundan 9 il sonra İtaliya milli komandasına dünya çempionluğu qazandıran marçello lippinin yuventusuna qarşı. Əlbəttə ki, keçən ilin çempionu Yuventus favorit idi. Amma 29-cu və 34-cü dəqiqədə euro 1996-da ingiltərənin xəyallarını puç edən Karl heinz riedle səhnəyə çıxdı. Yuventus şok olmuşdu. 1-ci dövrə belə bitdi. 2-ci dövrədə isə nələr oldu nələr. Zidanın dirəkdən dönən topu, vierinin əl ucbatından sayılmayan qolu və del pieronun əla daban qolu. Hesab 2-1 olmuşdu. Amma 70-ci dəqiqədə Chapuisatın əvəzinə meydana daxil olan və bütün karyerasını yalnız Borussiya dortmunda fəda edən Lars Ricken abimiz oyuna girdi. Və girəndən 16 saniyə sonra çempionlar liqası finallarının bəlkə də ən yaxşı qolunu vurdu. Yuventusun qapıçısı peruzzi çox öndə dayanırdı oyunlarda. Bunu görən möller pası Rickenə verir və Ricken xarüqə yaradır. 20 dəqiqə sonra isə oyun bitir. Və dortmund tarixinin ilk çl finalında qalib olur. Haşiyəyə çıxım: 2013-də bavariyaya uduzan dortmund da pis komanda deyildi. Sadəcə bəxtləri gətirmədi. Bu il isə Real madridlə işləri çox çətin olacaq. Çempionluq xəyaldır. 27 il öncə də xəyal idi amma bacardılar. Görək bu il necə olacaq.

Əfsanəvi fosforlu sarı forması ilə Dortmund komandası


Həmin o məşhur vuruş



Seremoniya





Bu da türkçə icmal

https://www.dailymotion.com/video/x60fuiv

+40645

avatar Son illərin ən "xod" gedən qol saatı. Ölkəmiz standartları üçün baha olsa da 1000 dollardan ucuz olduğu üçün birinci dünya ölkələrində "affordable" seqmentinə daxil olur.


Tissot, saatın dizaynının 70-ci illərdə satdığı tissot seastar modelindən götürüldüyünü deyir.

Amma həmin seastar modelinin dizaynının da Audemars Piguet royal oak-dan ilhamlandığını hər kəs yaxşı bilir.

Saatın bilərziyi royal oak-da olduğu kimi inteqrasiya olunmuş bilərzikdi. Yəni bilərziyin saatın gövdəsinə birləşən birinci parçası gövdəyə inteqrasiya olununub və tam qatlanmır.

Elə bu səbəbdən də saatın ayaqdan-ayağa (lug to lug) uzunluğu xeyli böyükdü. Belə olan halda qol ölçünüz incədisə saatın bilərziyi qolunuzdan kənara "daşır".

Normalda 42-43 mmlik saatları rahatlıqla taxan mənim belə biləyimdə 40 mmlik versiyası böyük görünürdü. Ona görə alarkən taxıb yoxlamaq lazımdı.
Kvars versiyada sferblat sadə dizayndadı. Xəfif sunburst effekti var.

Mexaniki versiyada isə vafli dizaynına sahibdi

Saatla bağlı ən böyük müzakirə mövsuzu içindəki mexanizmdir. Powermatic 80 mexanizmi 80 saat enerji rezervi versə də mexanizmin bəzi detallarının plastik olması fikir ayrılığına səbəb olub. Bəziləri plastik detalların metal detallar kimi bir-birinə sürtünərkən yeyilmədiyini və buna görə uzunömürlü olduğunu deyir. Bəziləri də plastik detalların aztapılan olduğu üçün saatın təmirinin çox çətin olduğunu deyir.
Saatın populyar olmasına görə tonla fərqli rəngi və versiyası mövcuddu.
35 və 40 mm-lik kvars versiya

35 və 40 mm-lik mexaniki versiya

42 mm-lik mexaniki xronoqraf versiya


Və ən bərbad versiya olan digital versiya


Alternativi üçün (baxma: citizen tsuyosa)

+42615

avatar 1936-cı ildə qurulmuş olub 1999-cu ildən etibarən luxottica'nın tərkibinə alınan, Verdiyin pulun son qəpiyinə kimi layiq olan,
aviator wayfarer clubmaster seriaları ilə məşhurlaşmış amerika mərkəzli eynək şirkəti. bütün təbəqələrdən olan insanlarçün əlçatan olan azsaylı brendlərdən biridir. Bir milyarderin də gözündə görmək mümkündür, orta gəlirli insanın da.

Materialının premiumluğunu əlinə aldığın andaca hiss edilir. möhkəm, dözümlü olmasına baxmayaraq yüngül və keyfiyyətli materialdan olması sayəsində burunun üstündə gözəçarpan izlər qoymur və eynək taxdığını belə unutdurur adama. Lensləri modeldən asılı olaraq polikarbonat və ya mineral şüşədir. Onsuz da yetəri qədər pul verilir deyə, məncə, bir azca artıq ödəyib mineral şüşə olanı almaq daha məntiqlidir.

Almaq istəyənlər üçün texniki 1-2 detala deyinim. Yəqin ki, eynək taxan hər kəs "50/22/150" tipli yazıların çərçivə ölçüsü, burun hissənin genişliyi və sap uzunluğunu bildirdiyindən agahdır. Deyildisə də, artıq öyrənmiş oldu. ray-ban Modellərinə göz atarkən əlavə olaraq, əksər hallarda "g15" yazısını görmək mümkündür. G15 ray-ban'in 1937-dən bu yana istehsal etdiyi ən əsas şüşəsidir. G15-lə bərabər "b15" yazısını da görmək mümkündür. Bu kodlar şüşənin kodlarıdır. "g" hərfi "green", "b" hərfi "brown" sözündən gəlir, şüşənin rəngini bildirir. "15" rəqəmi isə lenslərin filter göstəricisidir. işığın 85%-ni bloklayıb 15%-ni buraxdığını göstərir. Təbii ki, bunlar standart (yəni sadəcə uv qorumalı) lenslərə aiddir, polarizə lenslərdə durum dəyişir.

Polarizənin də nə olduğunu bilməyənlər üçün qısaca izah edim. Polarizə qat gözün yorulmaması və daha aydın görüş üçün istifadə olunur. Ən əsas özəlliyi rəngləri daha kontrastlı, daha canlı verməsi və ən əsası da, yansımaları önləməsidir.

Yansıma deyərkən işığın qışda qarın, buzun, yayda asfaltın, maşınların, suyun üzərində yaratdığı bütün növ üfüqi olan parıltıları nəzərdə tutulur. Düzü, yuxarıdakı şəkildə bir az şişirdilib, ancaq məntiqi başa düşmək üçün yetərlidir. Bu arada, diqqət etdinizsə, bir əvvəlki cümlədə "üfüqi" sözünə xüsusi vurğu etdim. Çünki şaquli olan(məsələn, yandan və ya binaların şüşələrindən gələn) parıltıları önləmir. Əslində, polarizənin niyə belə işlədiyinin məntiqini mən də tam dəqiq bilmirəm* biri çıxıb bu barədə entri yazsa, əla olardı . Ancaq müqayisə olaraq fotoqrafiyadan anlayışlı şəxslərə polarizə lens filterləri üzərindən başa sala bilərəm. İstifadə edənlər bilir ki, bu filterlər lensin önünə taxılanda təkər kimi 360 dərəcə döndürmək olur. Duruma uyğun olaraq onu fırladıb fotosu çəkiləcək yeri polarizə edirik. Lakin gün eynəklərində şüşənin üzərinə əlavə vasitə taxılmayıb birbaşa olaraq şüşənin özünə çəkildiyindən sadəcə müəyyən limitli bir bucaq altında olan parıltıları önləyir. işığı yansıdan və gözü yoracaq olan parıltılar əksər hallarda qar, buz, qızmar günəş altındakı asfalt, maşınların və suların səthləridir, hansılar ki, yerə üfüqi şəkildə paraleldir, ona görə də eynəklərdə şaquli yox, üfüqi işığın qarşısını alacaq formada polarizə qat çəkilir. * nəsə elə bil çox qəliz oldu

Bir ray-ban Eynəyi seçərkən onun polarizə olub-olmamasını anlamaq isə çox bəsitdir. Bütün Ray-ban eynəklərinin sağ (öndən baxanda sol) şüşəsinin küncündə marka adı kimi "ray-ban" yazısı olur. Əgər eynək polarizədirsə, marka adının yanına bir də "p" hərfi qeyd olunur

və şüşənin üstündə standart olaraq "g-15" stikeri deyil də, "polarized" yazılı sticker olur.

Eyni zamanda kodlama olaraq da eynəyin sol sapının içərisində ən sonda rəqəm və "p" hərfi ilə işarələnir. Misalçün öz eynəyimdəki kod:

Eynəyin qutusunun içərisində çıxan təlimatda sapdakı son 2 rəqəm və hərfin eynəyin günəş radiasiyasına qarşı nə dərəcədə qorunma təmin etdiyini bildirdiyi qeyd oıunub:
0 - çox zəif
1 - zəif
2 - orta
3 - yüksək
4 - çox yüksək

"n" hərfi "normal", "p" hərfi də dediyimiz kimi "polarized" anlamına gəlir.

Reddit'dən tutmuş quora'ya, ordan da üzü türk forumlarına qədər saysız-hesabsız başlıq açılaraq soruşulan, hətta bakıdakı rəsmi satış yerlərində belə cavabı tam əminliklə verilə bilməyən bir suala tam rəsmi bir cavab vermiş olum. Məsələ belədir ki, insanlar eynək alarkən "uv400 yoxsa polarized?" seçiminə düşürlər. Hər zaman da sual yaranır ki, "görəsən, polarizə eynəklər həm də uv400-dür?". Özüm keçən ay araşdırma edəndə dəqiq cavab tapmadığım üçün şirkətin amerikadakı müştəri xidmətlərinə mail yazdım. Sağ olsunlar, gün ərzində də cavabladılar və buradan elan edirəm mən də -*
"bütün ray-ban eynəklər uv400 qorumalı şüşəyə sahibdir. mavi işığın böyük çoxluğunu, uv-a və uv-b kimi zərərli şüaların isə 100%-nin qarşısını alırlar. yəni polarizə olan ray-ban'lar həm də uv400-dür. Lakin özlərinin qeyd etdiyi bir əmmanı da deyim. Polarizə olan ray-ban eynəklər g-15 (və ya b-15) kodlu şüşəyə sahib olduqları deyilsə də, "texniki olaraq" 15 sayılmırlar. Çünki mail'də qeyd olunmuşdu ki polarizə olduğundan bu şüşə normal işığın 89%-ni bloklayır və 11%-ni keçirir. Bu da "texniki olaraq" şüşənin g-15 deyil də g-11 olmasına gətirib çıxarır.

Son olaraq, ümumən gün eynəyi almaq istəyənlərə eynəksiz gəzəndə gözləri sulanan biri kimi mənim tövsiyəm o olardı ki, mütləq şəkildə polarizə olan eynək alsınlar* polarizə ray-ban üçün əlavə 50$ ödəməlisiniz . Xüsusilə də maşın sürənlər, uzun yola çıxanlar üçün həyat qurtaran şeydir polarizə eynək. Çünki mən özüm sadəcə uv400 olan eynək taxanda davamlı şəkildə "eynəyin də var, niyə gözlərini qıyırsan?" deyirdilər. Bunu istifadə edəndən sonra anladım ki, problem polarizə olmamasında imiş: o yansımalar gözümü qamaşdırırmış. Həmçinin, 200, 300, 500 - hər nə qədərdirsə, pula qıyın, mütləq şəkildə eynək işinin içində olan markaları alın. Ray-ban olmasın, olsun persol, oakley, tom ford, prada və s. Əsas odur güvənilir brend olsun. Həm də ki, yazıda qeyd etdiyim 85-89% işığı bloklamaq məsələsi də gözünüzü qorxuzmasın. İllər Əvvəl 50-60 manatlıq poddelka eynək taxırdım, hansı ki bildiyin adi qara plastik idi, "gün eynəyi" adı altında qaraldırdı hər yeri. Kiminsə axşam vaxtı gün eynəyi taxdığını görəndə də qəribsəyirdim ki, kor kimi heç yeri görmədiyi halda bu niyə gözündən çıxarmayıb? Dünən başıma gələn bir hadisədən sonra indi anlayıram o insanları. Dünən axşam şəhərdə dostumla qarşılaşanda "hava qaralıb, gün eynəyi niyə taxmısan?" deyəndə ayıldım ki, eynəyimi dəyişməmişəm, gözümdə qalıb. İnsan kağız üstündə "89% işığı bloklayır" cümləsini görəndə elə bilir ki, hər yeri zil qaranlıq edəcək. Di gəl ki, digər şəffaf eynəyimdən tək fərqi ətrafı cüzi bir yaşıl filterlə göstərməsidir, hansı ki buna rəğmən əşyaların rənglərində və tonlarında bir qram dəyişiklik yoxdur, necədirlərsə elə də görünürlər. Amma bununla belə günəş və ümumiyyətlə, digər işıqlar insanın gözünü bir qram da yormur* türklər demiş, ohh, dünya varmış. İndi oturub illərdir niyə ağıl edib düz-əməlli bir gün eynəyi almayıb gözlərimə əziyyət vermişəm deyə heyifsilənirəm.

Yekun olaraq, Ortalıqda həddindən çox geydirmə ray-ban var. Əvvəllər original ilə fake arasındakı fərqi lazer ilə şüşəyə qazınmış "rb" loqosundan, kodlardan və s şeylərdən anlamaq asan idi, amma indi elə fake ray-ban'lar var ki, heç illərin optikaçısı belə ayırd edə bilmir hansı originaldı, hansı fake. Yuxarıda bir yazar hər gələnin gözündə ray-ban olduğunu deyib, ancaq demək olar 90%-i fake ray-ban'dır. Odur ki, rəsmi satış nöqtələrindən almaq lazımdır. Bakıda occi və 28 mall'dakı sunglasshut mağazalarını məsləhət görürəm. Əsas da sunglasshut. Çünki ray-ban şirkəti luxottica'nın tərkibindədir və sunglasshut da luxottica qrupun məhsullarını satan ən əsas mağazadır. Türkiyədən alınacaqsa, atasun optik və elə ordakı sunglasshut məsləhətdir. Amma məncə, ən yaxşısı ya amazon'da rəsmi ray-ban mağazından və ya elə sırf ray-ban'ın öz saytından almaq ən yaxşıdır. 10-15 gün gözlə, amma ən azından için rahat olsun ki, tamamilə original, keyfiyyətli və ömürlük bir eynək almış olacaqsan. Həm də ki, öz saytında digər yerlərdə olmayan hər cürə "option"ları görmək mümkündür. İstədiyin kimi çərçivə, şüşə rəngini, polarizə olub-olmamasını, hətta üzərinə lazerlə söz yazılmasını belə seçmək olur. Şəxsi zövqümcə elə ən yaxşısı, wayfarer modelini almaqdır. 70 illik klassikləşmiş dizayn elədir ki, hər tip üz quruluşuna, hətta eynək yaraşmayan insanlara belə yaraşır. Əslində, wayfarer özü öz içərisində "classic/ ease/ new/ folding/ mega" olaraq 5 tipə bölünür. Entri yetəri qədər uzun olduğundan model fərqlərinə girib daha da uzatmaq istəmədim. 2 ay elə didik-didik araşdırma elədim ki, bildiyin satış mütəxəssisinə çevrilmişəm :d. Odur ki, almaq fikrinə düşən olsa, heç çəkinmədən mesaj qutumu yaşıllandıra bilər, əlimdən gələn hər köməyi edə bilərəm.

+45626

avatar Serie a tarixinin ən gözlənilməz sonla başa çatan sezonu. Ümumiyyətlə bu sezon bir çoxlarına görə "serie a-nın serie a olduğu illər" ifadəsinin ilk ilidir. Amma real yanaşsaq 1982-83 sezonundan, yəni Michel Platininin Yuventusa transferindən sonra hər şey möhtəşəm olmağa başlayır. Zatən Yuventusda Gaetano Scirea, Antonio cabrini, Marco Tardelli, ən yaxşı çempion ola bilməyən komanda olan 1982 Braziliyasını ağlar qoyan Paolo Rossi və gəlmiş keçmiş ən yaxşı qapıçılar siyahısında mənə görə ilk 3-lükdə olan Dino Zoff da var idi. Platini gələndən sonra olur konfet.
Amma gələk bu sezona. Əsas Komandaların vəziyyətini ayrı-ayrı yazmağa çalışacam.
Yuventus keçən sezonu çempion olaraq bitirmiş və ümumilikdə 21 çempionluğa çatmışdı. Yayda lazionun super ulduzu Bruno giordano ilə razılığa gəlsələr də, bruno sonradan astronomik maaş tələb edir və iş pozulur. Zatən bu sezon lazio da serie b-yə düşür. Bruno da növbəti sezon Napoliyə keçir. Amma bu sezon yuventusun işləri yaxşı getmir və ilk 5-likdən kənarda qalırlar. Buna baxmayaraq komandanın ulduzu olan və 1984-də Fransa ilə Avropa çempionu olmuş Platini 18 qolla sezonun bombardiri olur. Serie a-dan əli üzülən Yuventus fikrini çempionlar liqasının keçmiş adı olan Çempion klublar kuboku turnirinə verir. Heysel faciəsinin baş verdiyi finalda məhz Platininin penaltisi nəticəsində Liverpool üzərində qələbə ilə Avropanın böyüyü olurlar.
Sezonun Daha bir önəmli hadisəsi isə tarixin ən yaxşı oyunçusunun Barcelonadan Napoliyə transfer olunması idi. Bəziləri Maradonanın Barcelonada istəniləni vermədiyini düşünərək onun kaprizli olduğunu bildirir. Amma Barcelona - Maradona məsələsi tamam başqa söhbət mövzusudur. Çoxları Napolinin çempion olmağını gözləsələr də bu 3 il sonra baş verir. Komandanın ən yaxşısı Maradona olsa da təkbaşına Napolini çempion etməsi imkansız idi. Ətrafında yaxşı oyunçular yığılandan sonra o, tarix boyu şimallılar tərəfindən lağ edilən və ələ salınan Neapolu 2 dəfə İtaliyanın böyüyü etməyi bacarır.
Fiorentina isə 82 Braziliyasının əfsanə kapitanı və karyerasında sadəcə 1 sezon Avropada oynayan Socratesi transfer edir. Amma matçlarda istəniləni verə bilmir, məşq üsullarını bəyənmir, həddindən artıq siqaret çəkir və içki içir, məşqçilərlə dalaşır və sezon sonunda Braziliyaya qayıdır.
Roma 1982-83 sezonunu çempion bitirəndən sonra 1984 Çkk turnirində liverpoola penaltilər seriyası nəticəsində məğlub olur. Romanın əsas ulduzlarından biri yenə 82 Braziliyasının oyunçusu olan Falcao idi. Onun çkk finalında penaltini vurmaqdan imtina etməsi, sol dizindən zədələnməsi, komandanın onun üçün həddən artıq pul xərcləməsi Falcaonun da sezon sonunda Braziliyaya qayıtması ilə nəticələnir.
Demək olar ki, sezonun ən yaxşı heyətlərindən birinə sahib olan İnter isə o qədər yaxşı nəticələr əldə etmir və sonda 3-cü olur. Milan da eynilə qənaətbəxş çıxış etmir və sezonu 5-ci bitirir.
Gələk Çempion Hellas Veronaya. Bu hadisəni yalnız 2016-cı ildəki Leicester city çempionluğu ilə müqayisə eləmək olar. Belə nağıllar məncə bir də olmayacaq. Zatən Veronanın ilk və tək çempionluğudu. Bu "balaca" klubun çempionluğunda əsas rollar yayda transfer edilən alman Hans Peter briegel və danimarkalı preben elkjaer ilə birlikdə oyunun sistemini onların üzərinə quran baş məşqçi osvaldo Bagnoli olur. Qapıda da garella əfsanələr yaradır, amma sezon sonunda çempion olmaq üçün sağa sola pul xərcləyən (təbii ki, bunda siciliya mafiyasının da rolu böyükdür) Napoliyə keçir. Komandanın əsas qol maşını guiseppe Galderisi olur və ümumilikdə 11 qol vurur. Hellas verona ilk turda maradonalı Napolini 3-1 məğlub edir. Yuventusu ilk dövrədə 2-0, Romanı isə 1-0 la keçirlər. 2ci dövrədə isə hər ikisi ilə heç-heçə edirlər. İnter və milanla isə hər iki dövrədə matçlar heç-heçə bitir. Verona sezon boyunca sadəcə 2 dəfə məğlub olur. 15-ci turda avellinoya 2-1, 25-ci turda Torinoya 1-2. Ki Torino da bu sezonu əla keçirib sonda 2-ci olur. Ümumilikdə verona 30 oyuna (15 qələbə, 13 heç-heçə və 2 məğlubiyyət) 43 xal toplayır. 29 tur lider olurlar. Sadəcə 16-cı turda İnter 1 həftəlik lider olur. O dərəcədə əzmkar oynayırlar. Coppa Italiada isə 4/1-də İnterə uduzurlar. İnter yarımfinalda Milana, milan isə finalda Sampdoriaya məğlub olur.
Bir haşiyəyə də çıxmasam olmaz. Serie a tarixində məhz bu sezon bir ilk gerçəkləşir və bu sezondan sonra bir daha bunu etmirlər. Bura kimi hansı hakimin hansı oyunu idarə edəcəyi 3-5 gün qabaqcadan müəyyən olunurdu. Amma bu mövsüm məhz oyun günü püşk ilə hakimlər təyin edilir. Və Hellas verona çempion olur. Və bir daha bu üsul təkrarlanmır. Və verona kimi "balaca" komandalar bir daha çempion ola bilmir. İf you know, you know.
Son olaraq fantastik mövsümün ilk 5-liyi və bəzi səhnələr:

















+49733

avatar
Alternative rock və funk rock janrlarında olan los angeles originli qrup. Qurucu üzvləri anthony kiedis, flea , hilell slovak. Flea kiedis və sonraları hilell ilə ilk dəfə qarşılaşmalarını, uşaqlıq və yeniyetməliyi dövrlərini əhatə edən memuarında ilk görüşdə eşq və ömürlərinin axırına kimi fırlanacağı bir dostluq kimi qeyd edib. Flea özü də eşitməyənlər üçün dünyanın ən yaxşı bass gitaraçılarında biridi. Fear qrupunda olarkən aşırı sürətlə çalma stilinə funk elementi ilə birləşdirib, indilərdə ikonik hala gəlmiş stilini yaradıb. Hardcore punk ilə funk kimi janrın birləşməyindən yarandığını deyib özü bir neçə interviyuda.
Məşhur john frusciante isə qrupa 88 də hilell overdosdan öləndən sonra qoşular, hansı ki idealarından olan flea ilə çalmaq fürsətini tapır 17,18 yaşlarında. Elə bu aralarda qrupun indiki drummer i chad smith də qoşulur. Bu vaxtdan sonra qrupun səsində overall improvement hiss olunur. Mother's milk albomundan sonra bu dörtlünün ikinci cəhdi olan blood sugar sex magik qrupun ən yaxşı albomu idi, elə cə də funk janrında olan ən yaxşı bir neçə sayıla biləcək keyfiyyət də idi. Albomun documentary sə də var funky monks adlı, yutubda var. Documentary frusciantenin boş yapması ilə başlıyır, sonra kiedis albomu record elədikləri evin tarixi barədə danışır, jimi burda kimisə sikibmiş(deyəsən zarafat edir), bitlz ilk dəfə lsd albmış zad. Deyəsən arada mənim albomdan favorit trackim olan suck my kiss mahnısını çalırlar. Kiedisin bu vaxtlarını həqiqətən bəyənirəm, çox enerjik bir yerdən ifa edir, rap tərzi vokalı çox gözəl oturur rhcp sounduna, indilərdə və mənim kimi hamının tanımağa başladığı alternativ rock tərzində olan vokalı isə o qədər cəzb eləmir məni, hər nəqədr melodiya olaraq həmin illər olaraq vokalını inkişaf elətdirsə də.
Bu keçid deyəsən frusciantenin qrupdan ilk dəfə çıxmağı ilə əlaqəlidi(blood sugar sex magikdən sonra), sonra gələn albomlar ən məşhur olan californication hər nə qədər bəzi funk elementləri olsa da əsasən alternativ rock idi və böyük ekonomik uğur idi, bilmirəm bu keçidə görə fruscianteyə həmiş biraz qıcıq olmuşam, həm biraz öz solo işlərində art rock, alternativ rock tərzi musiqi ifa eləməyi ilə həm də sound olaraq ən ön planda gitara olduğunu görə ola bilər. Ancaq qrup olaraq ümumi verdikləri qərardır bunu qəbul eləməliyik. Məncə hər şey rick rubinin günahıdır, kiedis xiyarına under the bridgei in indiyə kimi yazdığı ən yaxşı mahnı olduğunu deməsəydi stadium arcadium albomunda 2 saat eyni düstur ilə qulağımızı sikməzdilər. Əslində həmin albom da və bu stildəki başqa albomları da gözəldir ancaq mən daha çox experimentation eləməylərini istəyərdim. Talant olaraq baxsaq super qrup saymaq olar hamısı öz instrumentində əfsanə sayıla bilər. Kiedisin funk vaxtlarında olan vokalını da bəyənirəm hətta. Qrupda onsuz flea və john pəltəydi normal oxuya bilən bir kiedis di. Zarafat oyana johnun back vocalı sağlamdı hətta kurt in lounge act mahnısını ifa eləmişdi haradasa belə səsi də yaxşıdır, pəltəkliyi itir oxuyanda. Sola işlərində də həmçinin yaxşıdır
https://youtu.be/CgR0eOOs1OY?si=I5JnCbmX9cEiwS_4

Qrupun bundan başqa ən bəyəndiyim tərəfi jimi hendrix fanları olmağıdır. Fleanın qolunda jimi tatosu var, johnun da bir iki canlı solo performansında açıq təsirləndiyini hiss eləmişdim bundan başqa inyerviyularında nə qədər böyük fanı olduğunu demişdi. Hətta bir neçə jimi hendrix mahnısı da ida ediblər, crosstown traffix, castle made of sand, little mis lover, fire men bilenlerdi.

+38476

avatar 1927-1989 ci illər arası fixed calendar adlı təqvimdən istifadə edən şirkət. təqvimin özəlliyi hər ayın 28 gün çəkməsi, hər ayda 4 həftə olması və 1 ildə 13 ay olması idi. artan günlər isə ilin sonuna əlavə edilirdi. təqvimdə hər ayın birinci günü bazar ikinci günü bazar ertəsi kimi davam edirdi. təqvimin ortaya çıxması isə 1894 cü ilə aid edilir. təqvim dəmir yollarında işləyən moses cotsworth adlı şəxsin adı ilə bağlıdır. 1920 ci illərə qədər dəmir yollarında iş planı hazırlanarkən aktiv şəkildə istifadə edilmişdi. kodak bu təqvimə yenidən ''diriltiyindən'' təqvimin adı kodakla birgə çəkilir.


+4250

Yerə alma əksən alma bitəcək. Dikan əksən dikan bitəcək. Karma qanunu son nəticədə özünlə topladığın baqajdır.

Məsələn taylandda mindin bir taksiyə getdin, düşəndə deyirsən ki, pulum yoxdu. Taksici düşür sənə deyir ki, çox sağ ol. Sənə xidmət etdim, əvəzində isə heçnə almadım, bu təmənnasız yaxşılıq mənə yaxşı karma qazandırdı. Hətta buna sevinirlər * düzdü, hamı belə olmur. Amma belələri çoxdur. Əsl möminlər .

Buddizmdə bəzi ortodoksal cərəyanlar var ki, ağızlarında tənzif ilə gəzirlər. Ki birdən görünməyən bir mikroorqanizm gedər boğazına, onu udmuş, öldürmüş olarlar.
Ayaqlarına zınqırov bağlayırlar ki, birdən ayağının altında qarışqa və s. Qalar, qaçsın getsin zınqırovun səsinə. O dərəcədə..
Şərt budur ki öldürmə. Tanrı yaradıb və ruhu da tanrı verib. Sən onu öldürərək tanrının verdiyi bədəni onun əlindən alırsan. Vəhşi bir heyvanla qarşı-qarşıya belə olsan maksimum çalışmalısan ki, nə yollasa onu uzaqlaşdırasan, öldürməyəsən.
Atmanın mahatmaya çevrilməsi üçün diqqət edilməlidir.
Bu haqda yapon yazıçı
ryunosuke akutagawanın hörümçək toru adlı çox maraqlı bir qısa hekayəsi var * dilimin döndüyüncə danışacam

Kandata adında evlərdən oğurluq etməyi, insanları öldürməyi özünə sənət seçmiş çox hiyləgər, dələduz bir adam olur və bu adam günün birində ölüb cəhənnəmə düşür.
Cənnətdə gözəl ətir yayan lotus çiçəkləri ilə bəzədilmiş çayın kənarı ilə gəzinməkdə olan Buddha isə həmin bu şəffaf çayın içindən dərinlərə, cəhənnəmə, oradakı ölülər bataqlığına, iynəli dağlara nəzər salır.
Aşağıda günahkar ruhların qan ilə dolu bataqlığa girib çıxardılmaqdan ağızları qan ilə dolur, ağlamağa belə taqətləri qalmır, yalnızca yüngül iniltiləri eşidilir. Həmin bu Kandata da minlərlə günahkar insanla birlikdə irinli, qanlı bataqlıqda qurbağa kimi çabalayarkən birdən Buddhanın gözünə Kandata ilişir. Bir gün meşədə gedərkən ayağının altında bir hörümçək görüb öldürmək istədiyi, ancaq sonra fikrindən daşınıb "Onsuz da bu kiçik hörümçəyin canından başqa nəyi var ki?" Deyə düşünərək öldürməkdən vaz keçdiyi yadına düşür. Mümkünsə bu yaxşılığının qarşılığını verim deyə fikirlərşərək yanındakı lotus bitkisinin üstündəki hörümçəyin torundan incə bir ip ayırıb çox dərinlərdəki cəhənnəmə sallayır.
Çarəsizlik içində çırpınan Kandata bir anda başının üstündə gümüşü rəng nazik hörümçək torunun sallandığını görür və tez tordan yapışaraq yuxarı dırmaşmağa, bu iyrənc cəhənnəm bataqlığından qurtulmağa cəhd edir. Hətta bir az da dırmaşsa cənnətə çatacağının fərqində olan Kandata bitab düşsə də hörümçək toruna dırmaşmağa davam edir. İllərdir bu qanlı bataqlıqda boğulan Kandata üçün bu tək şansdır və "çatdım, çatdım" deyə sevinib gülməyə başlayır. Ancaq aşağıda qurtulmaq istəyən insanların şəkərə yığışan qarışqa kimi hörümçək toruna yığışdığını görür və onsuz da bayaqdan onu necə tutub saxladığına heyrət edən hörümçək torunun bu saat qırılacağı qorxusu ilə bütün bədəni lərzəyə gəlir. onu tələsdirən insanları ayağı ilə vurub hörümçək torundan aşağı atmağa başlayaraq "Bu ip mənimdir, siz kimdən icazə aldınız ki mənim ipimə dırmaşırsınız! Rədd olun!" deyir. Elə bu yerdə də hörümçək toru qırılır və Kandata cəhənnəmə geri düşür..

Əvvəldən bu yana baş verənlərə sakitcə tamaşa edən Buddha Kandatanın bir daş kimi ölülər bataqlığında qeyb olduğunu görəndə kədərli halda yoluna davam edir.
"Yalnız mən cəhənnəmdən qaçım" deyən Kandata mərhəmətsiz ürəyinə yaraşan bir cəza ilə yenidən cəhənnəmə düşür.

+43227

avatar balloonfest'86 kimi də bilinən festival 1,5 milyon şar ilə guinnessin dünya rekordunu təzələsə də, ardınca baş verənlərdən sonra bir faciə olaraq adlandırıldı. united way of cleveland adlı şirkət dünya rekordunu təzələmək üçün abş-ın klivlend şəhərində böyük bir torun altına helium qazı ilə doldurulmuş şarlar buraxdı. günlərlə insanlar tərəfindən doldurulan şarların sayı milyon yarımı keçmişdi. şarların havaya buraxılacağı gün üçün yağış proqnozu verilmişdi. buna görə də şirkət şarların planlaşdırılan vaxtdan qabaq buraxılmasına qərar verdi və yağış başlamadan dünya rekordu qırıldı.

helium qazı ilə doldurulmuş şar sönənə qədər havada qalır. fəqət şarlar hələ havada olarkən proqnozlaşdırılan külək və yağış eri gölündən şəhərə doğru gəldi və soyuq hava cəbhəsində onlarla toqquşan şarlar bir anda yerə düşməyə başladı. növbəti günlərdə də şarların bir qisminin eri gölünün kanada sahillərində yerə düşdüyü bildirildi.

şarların yerə düşməsi nəticəsində quru və su yolları tutuldu, burke lakefront havalimanı yarım saat öz fəaliyyətini dayandırdı. həmin gün dənizə çıxan və bir müddət sonra ailələri tərəfindən itkin düşdüyü bildirilən iki balıqçının axtarışı da şarların yerə enməsi nəticəsində ləngidi və nəticədə axtarışlar dayandırıldı. bir neçə gün sonra balıqçıların nəşi sahilə çıxdı. balıqçılardan birinin xanımı bu festivalı təşkil edən şirkətə 3,2 milyon dollarlıq iş açsa da, daha sonra aralarında razılaşdılar.

bununla yanaşı ohayo ştatının medina əyalətində louise nowakowski adlı qadının otlaq sahəsinə düşən şarlar qadının ərəb atlarının qorxmasına və yaralanmasına səbəb oldu. louise də şirkətə 100 min dollarlıq dava açsa da, onlar da iş böyümədən öz aralarında razılaşdılar.

uzun müddət unudulmayan bu festival guinnessin rekordlar kitabının 1988-ci ildə çap olunmuş nüsxəsində "indiyə qədərki ən böyük kütləvi şar buraxılma hadisəsi" adını qazandı və rəsmi statistikaya görə şarların sayı 1,429,643 idi.




(youtube: )





» Son Entrylər «




#tsparticles { position: absolute; width: 100%; /* height: 100%; */ z-index: -1; }